Winkelverkoop

Winkelverkoop 'Strategisch en Slim verkopen'

Met deze training verhoog je DRASTISCH jouw traffic, conversie, bonbedrag en klantentrouw

Ervaringen van cursisten en deelnemers.

Veel leerpunten met een grap tussendoor – 8

Wilma Braakman – Braakman Kachels & Haarden

8B’s, korte en duidelijke uitleg – 9

Gerjan Braakman – Braakman Kachels & Haarden

Tom! Super fijne en duidelijke aanpak, heel logisch – 10.

Celine Schutte – De Openhaarden Specialist

Tom houdt je wel bij de les – 8,5

Fred van Gemert – De Openhaarden Specialist

Het enthousiasme van Tom – 9

Jolande Schutte – De Openhaarden Specialist

8B’s, analyseren klant en afsluittechnieken – 9

Marcel Schutte – De Openhaarden Specialist

Geen agressieve verkooptraining maar vriendelijk en doelgericht klanten werven – 8.

Itsje Wiersma – Kachelspeciaalzaak De Smidse

Veel lol gehad en veel geleerd – 8

Thijs Jellema – Kachelspeciaalzaak De Smidse

Veel plezier gemaakt, duidelijk verhaal – 9

Cor van Wieren – Kachelspeciaalzaak De Smidse

Doelgericht – 9.

Vincent Spiegelenberg – ’t Kacheltje

Erg goed, korte en krachtige middagsessie waar ik na 3 maanden nog steeds mijn voordeel uit haal! Van te voren telefonisch een aantal leerdoelen/verbeterpunten vastgesteld, hier erg bruikbare informatie voor gekregen in de training. 9.

Tim Oudejans – T-mobile

Zeer positief. Moderne en werkende verkooptechnieken. 9.

Expert winkel

Ik vond alles leerzaam. Teamwork. 10.

Expert winkel

Internet aanpak, korting voorkomen. 8.

Expert winkel

Kortingsklant en benadering internet. 9.

Expert

Heel goed, je leert veel, goed voor je ontwikkeling als retail verkoper. 10.

Expert

Korting en teambuilding. 9.

Expert

Dat ik meer structuur in de verkoop heb. 8.

Pascal Dekker – Ekeris Fietsplezier

Meer structuur in de verkoop. 8.

Tom let op: je bent af en toe wel erg goed te verstaan ….

Geert Zaal – Ekeris Fietsplezier

Efficiënter, meer verkoop. 7.

Jan Gerssen – Giant Store Den Bosch

Het verschil tussen een kijker en een koper, open vragen stellen. 7,5.

Hans Hoogstad – Giant Store Klootwijk

Verkoopgesprek (volgorde). 10.

Kevin Greve – Giant Store Greve

Verkoopstructuur / het sneller komen tot de verkoop. 8.

Harry Greve – Giant Store Greve

Modern praktijk gericht. 9,5.

Martin van Giezen – Giant Store van Giezen

Structuur in je verkoopgesprek. 9.

Janine van Giezen – Giant Store van Giezen

De leuke manier van leren. 10.

Herman Kleijn – Kleijn Tweewielers

Oefenen praktijk. 10.

Björn Markgraaf – Giant Store Markgraaf

Enthousiasme van Tom + praktijkgerichtheid van de training. 9.

Roy Kat- Giant BeNeLux

Aanvoelen wat de klant wil. 7.

Tom gaat af en toe wat te snel voor me.

Hans van den Berg – Kleijn Tweewielers

De sfeer en de trainer Tom + de lesstof. 8.

Jeffrey Beekhoven – Beekhoven Bikes

Herhalen. 7.

Jan Beekhoven – Beekhoven Bikes

Het enthousiasme en de interactieve houding binnen de training. 8.

Frank Visser – Ekeris Fietsplezier

Theorie en praktijk. 8.

Moest wel ff wennen aan Tom’s enthousiasme.

Sjoerd van Rensch – Giant Store Venlo

Verbeterde verkooptechniek. 8.

Paul Buil – Giant Store Venlo

Enthousiasme. Kleinere groep werkt fijner. Dikke 10!

Jorian Vesseur – Giant Store Oppelaar Wielersport

CoS 123, Herkenning klant, aanpak gesprek. 8.

Hendrik Meijer – BCE Bikes

Enthousiasme. 9.

Bas Janssen – Giantstore Venlo

Interactie/collega’s/enthousiasme. 8.

Stephan Kleijn – Giant Store Kleijn Tweewielers

De trainer! Alle teksten direct toepasbaar. 10!

Olaf Verhoeve – Giant Store van Bakel

Voor elk type klant een antwoord. Vele salestechnieken. 8!

Niels Breukel – Giant BeNeLux

Ontvangst en Tom Richmond. 8!

Jeffrey Eenkhoorn – Giant Store Almelo

Enthousiasme waarmee Tom Richmond de training geeft. 8!

Eric van Bebber – Giant Store van Bebber

Ga beter en sneller verkopen. Ruimte voor discussie. 8,5.

Nicky den Boer – Giant Store Boonen

Onze bouwmarkt klant waar we producttrainingen en de workshop Slim verkopen hebben gehouden staat met stip bovenaan. Het team is heel enthousiast. Complimenten aan Tom Richmond!

Marlies Wouters – Retail Manager Tiger Products B.V.

Meer omzet met minder mensen, snellere afhandeling telefoongesprekken, zakelijkere medewerkers die klantgerichter te werk gaan.

Matthijs Klaasse – Sales manager Bax-shop.nl

Leuke leerzame training. Tips zijn direct toepasbaar. Het geeft een hele andere kijk van hoe je het anders kan doen. Leuke ideeën, goede uitleg, goede koffie met broodjes. Weer een ervaring rijker. 8!

Bertran van der Weide

De humor waarmee Tom Richmond de cursus geeft.

 

Therese Kroon

“Een korte en krachtige verkooptraining waarmee je direct aan de slag kunt. Enthousiaste drukke trainer die je tot nadenken zet. Met name heb ik er uit geleerd: meer focus op kijker/koper, conversie bijhouden waardoor je scherper wordt en klanten welkom heten is heel belangrijk !. Ja, een aanrader voor verkopers die open staan voor verandering en meer uit zichzelf willen halen. “

Schalk-Baijens – vestigingsmanager

De praktische informatie maar zeker ook het enthousiasme van Tom. 9.

Lonny Lemmens – Giant Store Lemmens

Gedrevenheid en enthousiasme van Tom. 10-!

Peter Gigengack – Giant Store van Bakel

Tom Richmond is een geweldige trainer die op een pakkende en moderne wijze mijn verkopers veel meer heeft leren verkopen. Dikke 10!

Floris Geeris

Waarom deze training Winkelverkoop?

Retailers hebben zich te weinig het moderne verkopen eigen gemaakt en passen ‘verkooptechieken’ toe die minstens 25 jaar achterlopen. Klinkt wellicht wat hard maar hoe ervaar jij winkelbezoeken? Val je om van de warmte waarmee je ontvangen wordt? Hoor je ooit iets anders dan ‘kan ik u helpen?’. Laten verkopers jou zien dat zij verstand van zaken hebben met lastige vragen? Kijken ze hoe serieus je bent en pakken ze door wanneer je concrete plannen hebt?

De winkelverkoop training Strategisch en Slim verkopen training leert je de belangrijkste stappen. Een must voor iedere retailer die zichzelf, zijn onderneming en de klant serieus neemt.

Verkoop jij of kopen jouw klanten?

© Tom Richmond

Hoe ziet de Winkelverkoop training er uit?

Inhoud, doelgroep en achtergrond

Programma

  • wat is de juiste attitude voor de moderne en vooral effectieve retailverkoper;
  • wat is jullie optimale verkoopstrategie; ga je een rondleiding geven, folders meegeven, hard verkopen (bah!) en kies je voor deze aanpak: werkt als een speer;
  • de eerste klap is een daalder waard. het creëren van de WOW! ervaring, 5 tips;
  • STOP met 'kan ik u helpen?', please!, wat is de pakkende prikkelende openingsvraag (PPOVRT) die meteen leidt tot de kern, 7 winnende openingen;
  • verkoop in één keer of helemaal niet, is het een kijker of een koper, dit is de meest krachtige vraag die je ooit gaat leren, de KKVRT;
  • dit doen we nooit in retail, het maken van een commerciële analyse, volg dit model van de 8B'sRT en jouw conversie gaat als een raket;
  • jij bent de vakman/vrouw, toch?! Verkopen vanuit DER;
  • opbouwen van klantvertrouwen, 3 technieken die jou hier geweldig bij helpen;
  • overtuigen: de 5 belangrijkste technieken op een rij;
  • prijsgezeur, zo voorkom je het leer je onderhandelen als een baas: korting, te duur en natuurlijk op www kost die zoveel, overal krijg je HET antwoord op;
  • een klant belt of mailt met de beroemde prijsvraag: zo pak je dit aan;
  • dit gebeurt nog steeds bijna nooit, het closen van de deal, 4 super afsluittechnieken op een rij;
  • de klant wil graag een offerte: wat te doen, maken, opsturen en nabellen? Wat is wijsheid? Dit is het enige juiste om te doen;
  • de klant wil nog even nadenken, thuis overleggen of moet nog even de parkeermeter bijvullen, hoe ga je verder, met deze technieken sluit je alsnog succesvol af;
  • de kers op de taart, doe dit en je klant wordt jouw ambassadeur en wil iedereen bij jou kopen.

Voor wie?

Alle retailverkopers die food producten of diensten verkopen. Die dagelijks merken dat het lastiger wordt hun business te doen.

Met als doelen

  • (veel) hogere traffic met kopende klanten;
  • ven (veel) hogere conversie;
  • in één gesprek de order willen (of niet maar dat dan meteen weten);
  • voor de volle prijs willen verkopen en geen korting meer hoeven te geven;
  • veel meer omzet en/of resultaten wensen;
  • rondpratende fans.

Wat is het niveau

De retailverkoop training stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startende verkoper dan krijg je andere tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je langer in de verkoop zit.

In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de retail verkooptraining zeker haalt.

 

tom richmond richmond training acquisitie training

Wanneer, €, waar en hoe laat?

Data (ma)

Klik op Aanmelden dat zie je de data staan.

Investering?

De investering is slechts €997 ex. 21% btw, inclusief:

  • 3 dagen
  • webintake
  • catering de hele dag
  • wifi
  • samenvatting vooraf zodat we meer tijd hebben om te oefenen
  • telefoon na drie maanden om jouw vorderingen en eventuele vragen te beantwoorden
  • certificaat

Locatie

Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft

Zie de route en verdere info.

Werktijden

We beginnen en eindigen na de files zodat je fluitend heen en weer rijdt.

11.45 uur ontvangst
11.58 - 18.45 uur training

Halverwege een gezonde en heerlijke lunch en een snack voor vertrek.

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten Tom

Ik nodig je uit

Nuttig om te weten

  • link naar de samenvatting na iedere sessie;
  • volledige zorg voor de inwendige mens, hele dag verse koffie, thee, regelmatige versnaperingen en uitgebreide lunch;
  • kleed je passend bij je functie;
  • de sfeer in de training is leuk en leerzaam;
  • graag voor je registratie en diploma een legitimatie bewijs meenemen;
  • we doen op een prettige manier oefeningen, waardoor je het getrainde meteen kunt oefenen.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte is zes (!) deelnemers, dus je krijgt voldoende de kans om jouw specifieke vragen te stellen en vooral: te oefenen met prospectgesprekken, waardoor je de vertaalslag naar jouw praktijk meteen maakt.

Met diploma!

  • wanneer je het getrainde goed beheerst en in praktijk brengt, ontvang jij een diploma;
  • zie afspraken voor het diploma over de te nemen stappen die leiden tot je diploma.

Na deze Winkelverkoop training

  • weet jij hoe je op een systematische manier jouw traffic drastisch verhoogt, klanten komen vaker terug en potentiële kopers komen naar jouw winkel;
  • worden jouw klanten ambassadeurs en zorgen voor een hogere traffic door actief aanbevelen van jouw winkel;
  • ervaart elke klant  bij jou een WOW! beleving waardoor zij sneller tot aankoop overgaan en eerder terugkomen';
  • vertrouwen klanten jou meteen door jouw professionele vraagstelling  en gaan zij sneller op jouw adviezen in;
  • door de commerciële vragen weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt en bepaal je dus gericht of en hoeveel tijd je in de klant gaat steken;
  • is jouw argumentatie zeer overtuigend waardoor de klant sneller overtuigd raakt;
  • vragen om korting worden veel minder en wanneer deze worden gesteld pareer je ze met twee vingers in je neus;
  • ben jij in staat op een natuurlijke wijze de koop af te sluiten en de order te noteren;
  • gaat bijverkoop als vanzelf en ervaart de klant als een dankbare actie van jou.

En nog veel meer.

Winkelverkoop

Samenvattingen, tips, artikelen, blogs en vlogs, de inlogcode ontvang je als cursist

Jouw voorbereiding om het maximale uit deze verkooptraining te halen.

  1. Bezoek minimaal drie vergelijkbare winkels als Mystery shopper. Kijk hoe je wordt begroet, aangesproken, of men vragen aan je stelt en hoe je wordt geholpen om tot een aanschaf te komen. Was dit bezoek bijzonder of als 13 in een dozijn? Wat heeft op jou diepe indruk gemaakt? (zowel negatief als positief).
  2. Houd vanaf nu bij:
    1. conversie: het percentage klanten dat koopt (geldt niet wanneer klanten iets komen ophalen);
    2. conversie op prijsopgaves/offertes/telefoontjes (indien van toepassing);
    3. bonbedrag;
    4. selling-up (de klant een beter product verkopen met meer marge);
    5. cross-selling (wat verkoop je extra bij het hoofdproduct waar de klant voor kwam).
  3. Wat is voor jou de belangrijkste reden om deze training te volgen? Waar loop je tegenaan en wat wil je leren op verkoop? Bespreek dit met jouw manager en wil je die bij de comments ingeven?
  4. Tot slot: graag je persoonlijke gegevens voor het diploma.

 

Weet je genoeg? Vragen? Bel me op dan op  06 54 788 330tom richmond training b2b b2c receptie ondernemer

Tot snel, Tom Richmond

Testimonials

Veel leerpunten met een grap tussendoor – 8

Wilma Braakman – Braakman Kachels & Haarden

8B’s, korte en duidelijke uitleg – 9

Gerjan Braakman – Braakman Kachels & Haarden

Tom! Super fijne en duidelijke aanpak, heel logisch – 10.

Celine Schutte – De Openhaarden Specialist

Tom houdt je wel bij de les – 8,5

Fred van Gemert – De Openhaarden Specialist

Het enthousiasme van Tom – 9

Jolande Schutte – De Openhaarden Specialist

8B’s, analyseren klant en afsluittechnieken – 9

Marcel Schutte – De Openhaarden Specialist

Geen agressieve verkooptraining maar vriendelijk en doelgericht klanten werven – 8.

Itsje Wiersma – Kachelspeciaalzaak De Smidse

Veel lol gehad en veel geleerd – 8

Thijs Jellema – Kachelspeciaalzaak De Smidse

Veel plezier gemaakt, duidelijk verhaal – 9

Cor van Wieren – Kachelspeciaalzaak De Smidse

Doelgericht – 9.

Vincent Spiegelenberg – ’t Kacheltje

Erg goed, korte en krachtige middagsessie waar ik na 3 maanden nog steeds mijn voordeel uit haal! Van te voren telefonisch een aantal leerdoelen/verbeterpunten vastgesteld, hier erg bruikbare informatie voor gekregen in de training. 9.

Tim Oudejans – T-mobile

Zeer positief. Moderne en werkende verkooptechnieken. 9.

Expert winkel

Ik vond alles leerzaam. Teamwork. 10.

Expert winkel

Internet aanpak, korting voorkomen. 8.

Expert winkel

Kortingsklant en benadering internet. 9.

Expert

Heel goed, je leert veel, goed voor je ontwikkeling als retail verkoper. 10.

Expert

Korting en teambuilding. 9.

Expert

Dat ik meer structuur in de verkoop heb. 8.

Pascal Dekker – Ekeris Fietsplezier

Meer structuur in de verkoop. 8.

Tom let op: je bent af en toe wel erg goed te verstaan ….

Geert Zaal – Ekeris Fietsplezier

Efficiënter, meer verkoop. 7.

Jan Gerssen – Giant Store Den Bosch

Het verschil tussen een kijker en een koper, open vragen stellen. 7,5.

Hans Hoogstad – Giant Store Klootwijk

Verkoopgesprek (volgorde). 10.

Kevin Greve – Giant Store Greve

Verkoopstructuur / het sneller komen tot de verkoop. 8.

Harry Greve – Giant Store Greve

Modern praktijk gericht. 9,5.

Martin van Giezen – Giant Store van Giezen

Structuur in je verkoopgesprek. 9.

Janine van Giezen – Giant Store van Giezen

De leuke manier van leren. 10.

Herman Kleijn – Kleijn Tweewielers

Oefenen praktijk. 10.

Björn Markgraaf – Giant Store Markgraaf

Enthousiasme van Tom + praktijkgerichtheid van de training. 9.

Roy Kat- Giant BeNeLux

Aanvoelen wat de klant wil. 7.

Tom gaat af en toe wat te snel voor me.

Hans van den Berg – Kleijn Tweewielers

De sfeer en de trainer Tom + de lesstof. 8.

Jeffrey Beekhoven – Beekhoven Bikes

Herhalen. 7.

Jan Beekhoven – Beekhoven Bikes

Het enthousiasme en de interactieve houding binnen de training. 8.

Frank Visser – Ekeris Fietsplezier

Theorie en praktijk. 8.

Moest wel ff wennen aan Tom’s enthousiasme.

Sjoerd van Rensch – Giant Store Venlo

Verbeterde verkooptechniek. 8.

Paul Buil – Giant Store Venlo

Enthousiasme. Kleinere groep werkt fijner. Dikke 10!

Jorian Vesseur – Giant Store Oppelaar Wielersport

CoS 123, Herkenning klant, aanpak gesprek. 8.

Hendrik Meijer – BCE Bikes

Enthousiasme. 9.

Bas Janssen – Giantstore Venlo

Interactie/collega’s/enthousiasme. 8.

Stephan Kleijn – Giant Store Kleijn Tweewielers

De trainer! Alle teksten direct toepasbaar. 10!

Olaf Verhoeve – Giant Store van Bakel

Voor elk type klant een antwoord. Vele salestechnieken. 8!

Niels Breukel – Giant BeNeLux

Ontvangst en Tom Richmond. 8!

Jeffrey Eenkhoorn – Giant Store Almelo

Enthousiasme waarmee Tom Richmond de training geeft. 8!

Eric van Bebber – Giant Store van Bebber

Ga beter en sneller verkopen. Ruimte voor discussie. 8,5.

Nicky den Boer – Giant Store Boonen

Onze bouwmarkt klant waar we producttrainingen en de workshop Slim verkopen hebben gehouden staat met stip bovenaan. Het team is heel enthousiast. Complimenten aan Tom Richmond!

Marlies Wouters – Retail Manager Tiger Products B.V.

Meer omzet met minder mensen, snellere afhandeling telefoongesprekken, zakelijkere medewerkers die klantgerichter te werk gaan.

Matthijs Klaasse – Sales manager Bax-shop.nl

Leuke leerzame training. Tips zijn direct toepasbaar. Het geeft een hele andere kijk van hoe je het anders kan doen. Leuke ideeën, goede uitleg, goede koffie met broodjes. Weer een ervaring rijker. 8!

Bertran van der Weide

De humor waarmee Tom Richmond de cursus geeft.

 

Therese Kroon

“Een korte en krachtige verkooptraining waarmee je direct aan de slag kunt. Enthousiaste drukke trainer die je tot nadenken zet. Met name heb ik er uit geleerd: meer focus op kijker/koper, conversie bijhouden waardoor je scherper wordt en klanten welkom heten is heel belangrijk !. Ja, een aanrader voor verkopers die open staan voor verandering en meer uit zichzelf willen halen. “

Schalk-Baijens – vestigingsmanager

De praktische informatie maar zeker ook het enthousiasme van Tom. 9.

Lonny Lemmens – Giant Store Lemmens

Gedrevenheid en enthousiasme van Tom. 10-!

Peter Gigengack – Giant Store van Bakel

Tom Richmond is een geweldige trainer die op een pakkende en moderne wijze mijn verkopers veel meer heeft leren verkopen. Dikke 10!

Floris Geeris

9 gedachten over “Winkelverkoop

  1. Alle technieken en ideeën die we besproken hebben kan een ieder op zijn manier in de praktijk brengen. Daarom vind ik het uitwisselen van ideeën met elkaar een essentieel punt van deze cursus.
    Wat ik een van mooiste vind is hoe je iemand die alleen maar komt kijken toch uit de tent kunt lokken en warm kunt maken voor een verkoop door puur interesse te tonen en te vragen, deze niet maar een beetje te laten rondkijken.
    Ook de kkv werkt erg goed zeker met drukte in de winkel kun je hier je voordeel mee doen.
    Als wij met zn alle de geleerde technieken vasthouden bespreken en oefenen kan het alleen maar beter gaan en daar gaan we voor.

  2. Het meest verrassende vind ik. Dat er nog oneindige veel kansen zijn. Door grote in kleine veranderingen in ons verkoop gesprek kunnen wij gewoon het verschil maken. Dus laten wij elkaar scherp houden en bespreek met elkaar de successen de mislukkingen.

  3. Het meest leerzame vond ik de PPOV, ik heb nooit stilgestaan bij hoe het aanspreken van de klant al invloed heeft over de rest van het gesprek.
    Wat ik al met succes in praktijk breng is door middel van vragen stellen het juiste product aan de klant verkopen.
    Wat mij aansprak aan de training was dat het niet gericht was op trucjes, maar op aandacht geven aan de klant en vertrouwen verdienen.
    Ik kan de training aan iedereen in de retail aanbevelen. Verder iser niet iets wat ik kan bedenken wat ik nog zou willen weten.

  4. Wat was het meest leerzaam voor je; Het via de juiste open vragen de info verkrijgen om het doel, de verkoop te realiseren. Vooral de kijker/koper vraag stellen.
    Wat breng je al in praktijk; De informatie in het gesprek goed benutten om dit te vertalen in een uiteindelijk geslaagde verkoop.
    Wat sprak je het meeste aan; Het intensieve contact met de rest van de groep en het leren van elkaars handelen.
    Wie beveel je deze training aan; vooral iedereen die het uiterste wil halen uit een verkoop.
    Waar over wil je nog meer weten; Hoe we klanten na de verkoop actief kunnen benaderen om bij ons te blijven kopen.

  5. wat was het meest leerzaam voor je; de trecter was voor mij het meest leerzaam door dit goed te volgen heb je al snel meer succes bij een verkoop.
    wat breng je al met succes in praktijk; Eigenlijk alles wat besproken is het duidelijk laten merken dat iemand welkom is, het starten van een verkoop gesprek tot het positief afsluiten van een verkooop
    wat sprak je het meest aan in de training; Het was erg leuk en leerzaam ook om de hele club van allle winkels zo samen te zien dit gaf een sterk gevoel
    aan wie beveel je deze training aan; Aan iedereeen die in de sales zit.
    waarover wil je nog meer weten. Op dit moment is geen vragen

  6. •wat was het meest leerzaam voor je; het was voor mij zeer leerzaam om alle ideeën en tip van anderen te horen
    •wat breng je al met succes in praktijk; het aanspreken van klanten, zonder het ‘kan ik u helpen en het ja/nee effect’
    •wat sprak je het meest aan in de training; de groepsgesprek waarbij iedereen zijn/haar ervaringen en ideeën deelde
    •aan wie beveel je deze training aan; aan iedereen die meer specialisme in het verkopen willen hebben
    •waarover wil je nog meer weten. hoe ik een verkoopgesprek nog beter kan afsluiten

  7. Wat is het meest leerzaam voor je: Het meest leerzame voor mij is het bepalen of een kant een koper of een kijker is. Dmv van open vragen achterhalen wat de “wens”van de klant is om hiermee een optimaal product de klant voor te schotelen wat aansluit bij de wensen . Vragen wanneer de klant wil kopen.
    Wat breng je al met succes in de praktijk: Informatie borgen zodat dit gebruikt kan worden bij het sluiten van de verkoop.
    Wat sprak je het meest aan in de training: Mij sprak het meest aan in de training dat je van elkaar leert en inzicht krijgt in mijn eigen handelen.
    Aan wie beveel je deze training aan: De training beveel ik iedereen aan die meer wil halen uit een verkoop.
    Waar over wil je nog meer weten: Ik zou meer willen weten over het goed uitvoeren van de aftersales.

  8. wat was het meest leerzaam voor je; Dat er nog veel te leren blijft. Constant bewust van hoe en wanneer je dingen zegt tegen de klant. Vooral de eerste twee, drie openingszinnen voor de eerste indruk…..
    wat breng je al met succes in praktijk; Die eerste drie zinnen, het borgen van de informatie. Dus herhalen wat je hebt ” afgesproken ” , gehoord hebt van de klant tijdens je informatie periode.
    wat sprak je het meest aan in de training; het interactieve met de groep.
    aan wie beveel je deze training aan; elke retailer met ambitie om zijn personeel te laten groeien.
    waarover wil je nog meer weten. Hoe we klanten na de verkoop, actief kunnen benaderen. Via welke methoden en frequenties.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.