Beurstraining

Beurstraining

Beurs-ROI-boost, veel meer nieuwe contacten, effectievere gesprekken, concrete zinvolle vervolgafspraken.

"Kan ik u misschien ergens mee helpen? "Nee hoor, wij kijken maar even rond". Prima..".

Waarom deze training?

Een beurs of congres is voor beide partijen een ongewone situatie. Een vaak immense hoeveelheid stands en exposanten vereisen een standbemanning die alle passanten naar binnen krijgt, het kaf van het koren scheidt en concrete vervolgafspraken weet te maken.

Dat is niet iedereen gegeven.

De centrale vraag is natuurlijk: hoe verdien je je enorme investering terug. Lees meer over hoe je eenvoudig veel meer traffic op je stand krijgt, je conversie in gesprekken drastisch verhoogt en niet meer hoeft na te bellen.

 

Hoe ziet de Beurstraining er uit?

Inhoud, doelgroep en achtergrond

Het was erg goed om te zien dat we veel hebben geleerd van je training, er werd actief naar leads gewerkt, met veel open vragen en er was goede etiquette op de stand. Hierdoor hebben we echt een record aan leads en twee prettige congresdagen gehad!".

9 Marc van Kan, Area Representative Endoscopy Stryker

“Een leuke training met een hands-on aanpak. Tom weet iedereen te enthousiasmeren voor het pitchen en verkopen. Met diverse werkvormen en een doordachte aanpak kan ik deze training aanbevelen aan iedereen! “
Simon Dijkshoorn – Goalkeeper BV – 8

“Ik heb bij Tom Richmond een 1 op 1 acquisitietraining gevolgd.

Vooraf werd ik al door Tom gebeld om e.e.a. door te nemen. Tijdens de training hebben weer heel veel ‘rollenspellen’ gedaan en aan de hand daarvan tips & tricks gekregen. Alles toegespitst op mijn bedrijf, dus direct in de praktijk toepasbaar. Dit was voor mij een waardevolle training.”

Duidelijke structuur training. Uitvoeren scenario’s (telf. gesprekken). Inleven in mijn bedrijf.

 

Marc van de Kaa – Gloseco Security Company – 10

We zitten in een stijgende lijn en hebben veel nieuwe klanten kunnen aantrekken en hierbij heeft jouw training een goede rol in gespeeld. Ik ben blij dat ik de trainingen heb gedaan! Ik heb de afgelopen maand zelfs 2 verkopers in de USA kunnen aannemen waarop ik de “Richmond” tactiek op toepas. Al met al ben ik tevreden.

Wilfred de Wit – Flowersonline

WOW! Beleving. 9.

Cherry Moreno – Hektec

Het enthousiasme van Tom. 7.

Arie-Jan Tol – Hektec

Positieve en veilige omgeving om fouten te kunnen maken. 8.

Wilmar van Moorsel – Hektec

Tom haalt meteen de spanning weg op een speelse wijze. 8.

Jennifer van der Heijde – Hektec

Leren begrip op te brengen. 7,5.

Tim Deen – Hektec

Open sfeer. Ik heb van de cursus genoten. 8.

Nick Scheide – Hektec

De interactie. Leuke interactieve training met een enthousiaste trainer. 8.

De webpagina mag wat overzichtelijker.

Guido Zeeman – Hektec

Directe manier van communiceren –  pro actief. 8.

Judith Klopper – Hektec

Bud – Hektec. 8.

No nonsense / veel onderwerpen

De training is effectief omdat het een persoonlijke training is. Tom heeft veel praktijkervaring die zeer nuttig is. 10.

Henk Nijman – BBE Biogas BV

Enthousiasme. 9.

Maaike Knijn – Van ‘t Hekgroep

Goede structuur. 9.

Ellen Laan – Van ‘t Hekgroep

Goede training. 8.

Cherry Moreno – Van ‘t Hekgroep

Duidelijk en veel gelachen. 8.

Tom Klaver – Van ‘t Hekgroep

Humor icm kennis. 8.5

Mark Velzeboer- Van ‘t Hekgroep

Korte en bondige uitleg. 8.

Leon Hardenberg – Van ‘t Hekgroep

Enthousiasme, leuke voorbeelden en cases. 9.

Roy Wenker – Van ‘t Hekgroep

Door de enthousiaste trainer en interactie een leerzame training. 9.

Guido Zeeman – Van ‘t Hek Groep

De training maakt enthousiast en is heel praktisch. 8.

Rob van der Noll – SEO

Een energieke en inspirerende cursus. 8-.

Carl Koopmans – SEO

Veel thumb rules die ik in praktijk kan gebruiken. Tom prikkelde ons goed om te DOEN en DURVEN. 8.

Viki Kocsis – SEO

Deze training geeft concrete handvatten om acquisitie te verbeteren. 8.

Guillaume Burghouwt – SEO

Kennis van zaken. Enthousiasme. Gedegen voor iedereen / toegesneden op behoefte. 8,5.

Rogier Lieshout – SEO

Meteen valt op hoe je in het verleden gesprekken voerde met een klant en hoe je deze training in praktijk kunt brengen. 8.

Tom Smits – SEO

Actieve benadering: je wordt gestimuleerd tot hardop denken en in praktijk brengen. 7,5.

Paul Bisschop – SEO

De vele praktijkvoorbeelden en expressionele manier van cursus. 8-.

Jurriaan Prins – SEO

Confronterend en leerzaam: twee passen terug om ‘business as usual’ te ontleden. 8,5.

Jarst Weda

Praktijk gerichte training met veel enthousiasme. 8.

Ward Rougoor – SEO

Het houdt je een spiegel voor wat je wel en niet doet bij acquisitie. 7,5.

Marco Kersten – SEO

Uitgebreide en intensieve training in een prettige setting. Middels oefengesprekken wordt heel duidelijk wat wel/niet werkt. De nadruk ligt op prettige en efficiënte communicatie. Daarnaast nuttige tips geleerd om valkuilen te voorkomen.

Margit Heine – Consultant at Ecomatters BV

Erg indrukwekkend eye opener Wat er in de praktijk dagelijks te zien is. Geeft je je goede handvatten om je telefonisch verkoop te vergemakkelijken. Erg aan te raden en het hierna toepassingen. Blijven gebruiken.

Adrie Gieskens – Sales bij Blue Groep

Heldere en gestructureerde training van Tom. Stapsgewijs zijn we door de materie heen gegaan met leuke oefeningen. Van andere trainingsdeelnemers krijg je waardevolle feedback en tips waardoor je de salespitch kunt aanscherpen en structuur kunt verbeteren. Door humor en energie van Tom ontstaat er een goede dynamiek in de groep!

Rob van Rijswijk – directeur Beewan

Een goede training met veel interactie. De beperkte omvang van de groep creëert een prettige sfeer en is ook prettig om met elkaar te leren en kennis uit te wisselen op een gezellige maar effectieve wijze.

Branko Jonker – Technisch verkoopadviseur bij Gebr. van’t Hek

Een salestraining die je weer helder maakt wat de do’s en dont’s in het acquisitie proces zijn. En je wordt ook zelf aan het werk gezet, training dus. Tom neemt je met zijn enthousiasme mee in deze snelkookpan.

Roald Plantinga – directeur Waypoint exhibitions

Tom bezit de ongewone vaardigheid om een o.a. kritische groep wetenschappelijke ondernemers op een luchtige wijze inzicht te geven hoe de zakelijke contacten te benutten!

Jeroen van der Leijé – Directeur Biqualys

In mijn huidige baan heb ik voor het eerst direct contact met klanten, en dit in mijn derde taal (NL). Een hele uitdaging. En dankzij de door Tom gegeven cursus heb ik structuur en meer zelfverzekerdheid gekregen voor gesprekken met klanten. Het resultaat was meteen zichtbaar. Echt een aanrader. 10!

Leandro Ardiles

Nuttige cursus, door Tom op een zeer enthousiaste manier gegeven. Veel geleerd over de manier waarop we communiceerden en hoe dit effectiever kan. Handige hulpmiddelen voor het aangaan van verkoopgesprekken, waardoor je beter voorbereid en zekerder het gesprek ingaat. 10!

Anoek Vincent

Prima ervaring, Tom creëert een fijne sfeer. Ik heb erg veel aan deze training gehad vooral door zijn persoonlijke benadering onderscheid hij zich van andere trainers. Ik kan het iedereen aanraden.

Eric Zaunbrecher

Duidelijke uitleg van de stof en zeer praktijk gericht. Tom heeft interesse in wat er binnen het bedrijf speelt, je voelt je geen nummer in en met het bedrijf. Hierdoor is ook de cursus actueel en blijft de stof door voorbeelden en telefoongesprekken terug luisteren veel beter hangen. Tom verwoordt het leuk, is wel wat luidruchtig en daar is hij zich wel van bewust, maar dat houdt je wakker (;-). Leuke interactieve cursus waar je een spiegel voorgehouden krijgt. Echt een aanrader!

Wendy van der Meer

Professionaliteit als organisatie, telefoon etiquette, betere sales resultaten.

Ingeborg Verduijn

Tom weet als geen ander blokkades te doorbreken en vastgeroeste gewoontes los te peuteren, waardoor innerlijke groei en ontwikkeling open staan voor vernieuwing en herziening. Door de persoonlijke benadering en het open doch professionele karakter van Tom is het aangaan van deze training een daadwerkelijke openbaring en speciale aanvulling van zowel werk- als privéleven. Tom heeft het werkplezier en klantgericht werken een nieuwe dimensie gegeven.

Commercieel directeur (wilde anoniem)
Bewustwording, meer bezig zijn, jezelf in beweging houden. 8,5. Wendy v.d. Meer

Wat mij heeft meeste heeft aangesproken is de hands-on training. 9.

Erik Luijkx

Programma - wat ga je leren?

  • Interne voorbereiding
  • Bezoekers op onze stand krijgen: 5 super technieken.
  • Contactname en korte inventarisatie: welke 4 vragen zijn verplicht om te stellen?
  • Overtuigen: met welke 3 technieken maak je de bezoeker razend enthousiast?
  • Vervolgafspraken: zo kun je na de beurs meteen aan de slag met klantbezoeken!
  • Typische beurssituaties:
    • heeeel druk, hoe draai je productie op een bezoekersvriendelijke wijze;
    • geen hond in de hal, je kunt een kanon afschieten: waar haal je je leads vandaan;
    • de eeuwige klager, wat te doen;
    • de gezellige plakkert, hoe kom je van hem af;
    • studenten: HELP! of toch niet.

Voor wie is deze training?

Voor iedereen die als standbemanning/vrouwing uw onderneming moet vertegenwoordigen. Voor de eerste of vervolgkeer. Dus zonder en met ervaring.

 

 

 

 

 

 

Wat is het niveau?

De beurstraining stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startende verkoper dan krijg je andere tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je langer in de verkoop zit.

In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de beurstraining zeker haalt.

Wanneer, €, waar en hoe laat?

Data

Wat is de investering?

De investering is slechts €497 ex. 21% btw, inclusief:

  • webintake
  • catering de hele dag
  • wifi
  • samenvatting vooraf zodat we meer tijd hebben om te oefenen
  • telefoon na drie maanden om jouw vorderingen en eventuele vragen te beantwoorden
  • certificaat

Locatie

Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft

Zie de route en verdere info.

Werktijden

09.00 uur ontvangst
09.28 - 16.00 training
halverwege een gezonde lunch

 

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten Tom

Ik nodig je uit

Deelnemers

De maximale groepsgrootte is zes (!) deelnemers, dus je krijgt voldoende de kans om jouw specifieke vragen te stellen en vooral: te oefenen met prospectgesprekken, waardoor je de vertaalslag naar jouw praktijk meteen maakt.

Na deze Beurstraining

  • trek jij soepel voorbijgangers uit het gangpad;
  • weet je hoe je krachtig het gesprek opent;
  • onderscheid jij binnen een paar vragen het kaf van het koren;
  • weet je bezoekers echt te interesseren;
  • heb je veel meer tijd voor echte prospects;
  • krijg je een authentiek gesprek met jouw prospect, zie je kans hem of haar te prikkelen en een zinvolle bezoekafspraak te maken.

En nog veel meer.

Acquisitie training richmondtraining

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten Tom

Ik nodig je uit

Een gedachte over “Beurstraining

  1. (10) “We zijn het niet gewend, zo van achter je bureau de beurs op en scoren. Tom laat je de do’s en don’ts zelf ervaren in rollerspelen met waardevolle tips. Vlot, confronterend en met humor. een must voor iedere beursdeelnemer die zich bewust is van het spel èn de knikkers.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.