Beurstraining
Beurs-ROI-boost, veel meer nieuwe contacten, effectievere gesprekken, concrete zinvolle vervolgafspraken.
Waarom deze training?
Een beurs of congres is voor beide partijen een ongewone situatie. Een vaak immense hoeveelheid stands en exposanten vereisen een standbemanning die alle passanten naar binnen krijgt, het kaf van het koren scheidt en concrete vervolgafspraken weet te maken.
Dat is niet iedereen gegeven.
Bij een congres komt de factor tijd er nog eens extra bij. De congresbezoekers bezoeken immers in de pauzes de stands en u dient hen dan snel 'te knippen en scheren'. Herkenbaar?
De centrale vraag is natuurlijk: hoe verdien je je enorme € en tijdinvestering terug. Lees meer over hoe je eenvoudig veel meer traffic op je stand krijgt, je conversie in gesprekken drastisch verhoogt en niet meer hoeft na te bellen.
"Kan ik u misschien ergens mee helpen? "Nee hoor, wij kijken maar even rond". Prima..".
Het was erg goed om te zien dat we veel hebben geleerd van je training, er werd actief naar leads gewerkt, met veel open vragen en er was goede etiquette op de stand. Hierdoor hebben we echt een record aan leads en twee prettige congresdagen gehad!".
9 Marc van Kan, Area Representative Endoscopy Stryker
Aanpak beurstraining of congrestraining
Dit is uw beste investering!
Locatie
Bij u intern of op een externe locatie.
Investering
Intake voor aanpassen programma, interactieve zeer praktische training van 6 uur, wikitom voor aanvullende info €2450 ex. btw inclusief de beroemde John Cleese video How not to exhibit yourself (Op beurzen niet te kijk staan) en reiskosten.
Tijdinvestering?
We zijn ongeveer 6 uur hard aan het werk. Filetechnisch handig om de training van 11.30 - 18.30 uur te doen. Met een uur voor de lunch en enkele nuttige pauzes.
Programma - wat ga je leren?
- Interne voorbereiding
- Bezoekers op onze stand krijgen: 5 super technieken.
- Contactname en korte inventarisatie: welke 4 vragen zijn verplicht om te stellen?
- Omgaan met lastige vragen.
- Aansluiten, win vertrouwen met de Ja-TunnerRT
- Overtuigen: met welke 3 technieken maak je de bezoeker razend enthousiast? Welke 2 emoties zijn de basis voor al ons handelen?
- Vervolgafspraken: zo kun je na de beurs meteen aan de slag met klantbezoeken!
- Typische beurssituaties:
- heeeel druk, hoe draai je productie op een bezoekersvriendelijke wijze;
- geen hond in de hal, je kunt een kanon afschieten: waar haal je je leads vandaan;
- de eeuwige klager, wat te doen;
- de gezellige plakkert, hoe kom je van hem af;
- studenten: HELP! of toch niet.
Voor wie is deze training?
Voor iedereen die als standbemanning/vrouwing uw organisatie moet vertegenwoordigen. Voor de eerste of vervolgkeer. Dus zonder en met ervaring.
Dus voor:
- Account managers
- Key account managers
- Product managers
- Inside sales
- Binnendienst
- Marketing
- Verkopers
- Adviseurs
- Consultants
Enkele beurzen waar deze Beurstraining optimaal voor werkt:
- AquaTech Amsterdam
- Building Holland
- Cloud Expo
- Electronics & Applications
- Horecava
- Industrial Processing
- Installatie Vakbeurs Gorinchem
- Maison & Objet
- Productronica
- Rioleringsvakdagen
- TechniShow
- ...?
Wat is het niveau?
De beurstraining stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startende verkoper dan krijg je andere 'tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je langer in de verkoop zit.
In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de beurstraining zeker haalt.
Plan van Aanpak Beurstraining
Aanvliegroute voor maximaal rendement
Plan van Aanpak Beurstraining
Kom eens praten Tom
Ik nodig je uit
Na deze beurstraining of congrestraining
- trek jij soepel voorbijgangers uit het gangpad;
- open je adequaat het gesprek;
- onderscheid jij binnen een paar vragen het kaf van het koren;
- weet je bezoekers echt te interesseren;
- heb je tijd voor echte prospects;
- maak je een concrete vervolgafspraak.
En nog veel meer.

(10) “We zijn het niet gewend, zo van achter je bureau de beurs op en scoren. Tom laat je de do’s en don’ts zelf ervaren in rollerspelen met waardevolle tips. Vlot, confronterend en met humor. een must voor iedere beursdeelnemer die zich bewust is van het spel èn de knikkers.”