Intake Persoonlijke training
Wat is het voor jou het belangrijkste om te leren
Persoonlijke analyse en voorbereiding
- welke situaties vind je lastig met medewerkers, leidinggevenden, burgers, klanten, cliënten, patiënten (telefoon, online, f2f, gesprekken, e-mail, soort gesprek, type personen, new business, offertes nabellen, ...);
- zorg dat je casuïstiek / praktijksituaties bij je hebt, letterlijk uitgeschreven met alle vereiste randfactoren en details;
- maak je doelstellingen concreet (SMART) en
- bespreek deze ev. onderling en met je leidinggevende;
- als ZZP'er of andere vorm van ondernemer: met iemand die je bij de les houdt (;-);
- vul je persoonlijke gegevens in (voor de cursisten administratie);
- vraag aan minimaal 3 cliënten/prospects:
- wat hen het meest aanspreekt in jouw organisatie;
- wat beter kan en moet;
- wat hen het meest aanspreekt in jou;
- welke tip ze voor jou hebben.
- vraag aan 3 intimi wat:
-
- jouw sterkste punt is en;
- wat je kunt verbeteren.
-
- vraag aan 3 collega's medewerkers wat:
- jouw sterkste punt is en;
- wat je kunt verbeteren.
Tot slot
- Hoe meer vragen je hebt, hoe beter ik je kan helpen.
- Maak je aantekeningen zo, dat je er op ieder moment bij kunt.