Telefoontraining

Telefoontraining Treffend Telefoneren

Maak je bellende klanten echt blij.

"Zeer goede training, je denkt dat je het wel weet maar ohh wat maak je snel fouten en zeg je verkeerde dingen die averechts werken. Handig die samenvatting en het belmoment door de trainer na drie maanden: je ‘moet’ wel!".

Waarom de Telefoontraining Treffend Telefoneren?

Je hebt telefonisch contact met burgers, cliënten, huurders, klanten, patiënten, enz. Zij bellen met jouw organisatie en jij belt hen om al dan niet lastige vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of afspraken te maken.

Telefoneren is een vak apart en niet voor iedereen zonder scholing weggelegd. En dit betekent vaak onduidelijke, lange en soms wat onvriendelijke gesprekken met medewerkers die niet de juiste toon weten te vinden.

Taalgebruik is zeer bepalend voor het verloop en de afloop, welke stopwoorden en triggerwoorden worden er onbewust gebruikt?

 

Hoe ziet de Telefoontraining er uit?

Inhoud, doelgroep en achtergrond

Programma - wat ga je leren?

  • Telefoon etiquette anno 2018: hoe hoort het eigenlijk? Doe het zo en je komt professioneel over.
  • Taalgebruik: hoe kan je woorden in je voordeel laten werken? Wat zeg je wel en wat liever niet? Absoluut foute woorden die je nooit mag gebruiken. Triggerwoorden.
  • Communicatie: de drie essentiële elementen om ervoor te zorgen dat ‘t klikt, en we zakelijk en stellig overkomen. Een fantastische gespreksstructuur die je altijd redding biedt.
  • De Startvraag (SVRT) voor effectieve gesprekken.
  • Vraag- en interviewtechniek: hoe komen we doelgericht achter de wensen van de opbeller? Stel deze vragen en maak de klant blij.
  • Omgaan met klachten als relatie versterkend middel.
  • De beller stelt vragen waar je echt het antwoord niet op weet: wat nu? Dit is de aanpak.
  • De afvinkvraag (AVVRT) voor maximale klanttevredenheids uiting en motivatie van de medewerkers.
  • ‘Afwijkend’ gedrag: hoe gaan we ermee om en hoe blijven we rustig bij ‘agressieve’ contacten?

En nog veel meer.

Voor wie is deze training?

Voor allen die met de buiten- en binnen (!) wereld telefonisch contact hebben.

Wat is het niveau van de training.

De Telefoontraining stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startend dan krijg je andere tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je langer in het vak zitten.

In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de acquisitie training zeker haalt.

 

 

 

tom richmond richmond training acquisitie training

Wanneer, €, waar en hoe laat?

Data

Investering?

De investering is slechts €497 ex. 21% btw, inclusief:

  • webintake
  • catering de hele dag
  • wifi
  • samenvatting vooraf zodat we meer tijd hebben om te oefenen
  • telefoon na drie maanden om jouw vorderingen en eventuele vragen te beantwoorden
  • certificaat

Locatie

Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft

Zie de route en verdere info.

Werktijden

Ik ga slim met jouw kostbare tijd om, dus je rijdt na de files!

11.30 uur ontvangst
11.58 - 19.00 training

Met lunch en snack voor vertrek.

 

Deelnemers

De maximale groepsgrootte is zes (!) deelnemers, dus je krijgt voldoende de kans om jouw specifieke vragen te stellen en vooral: te oefenen met prospectgesprekken, waardoor je de vertaalslag naar jouw praktijk meteen maakt.

Na deze Telefoontraining

  • ken jij de moderne telefoonetiquette en laat je horen te weten hoe het hoort;
  • stem je je klanten snel mild en kun je indien nodig een extra potje breken;
  • worden jouw gesprekken prettiger en korter en houd je meer tijd over voor andere zaken;
  • bellen klanten met plezier met jouw organisatie.

En nog veel meer.

telefoontraining richmondtraining
telefoontraining richmondtraining
telefoontraining richmondtraining

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten Tom

Ik nodig je uit

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.