Horeca training

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten Tom

Ik nodig je uit

De beste Horeca training

Voor méér omzet, méér blije gasten en méér fooi!

Had u nog een nagerecht gewild? Nee hoor, dank u (zucht).

Scoort u wat laag bij www.eet.nu en www.iens.nlKomt men niet veel verder dan "Wilt u wat drinken?", "Hebt u uw keuze al gemaakt?" of "Mijn collega komt zo bij u..."? En deze geweldenaar: Had u nog een toetje gewild [zucht, red]?

Welkom bij de horeca training! Vraagt u zich af hoe u uw bedrijfsresultaten kunt verbeteren? Dat verschilt per bedrijf, horeca is een kunst en aan een kunst moet gewerkt worden. Alleen waar te beginnen, wat kan er beter?

Benieuwd naar de top 5 horeca ergernissen?

 Top 5 ergernissen

  1. Ongeïnteresseerde ontvangst ("hallooooo").
  2. Lange wachttijd voor het eerste drankje, zonder uitleg ("mijn collega komt zo bij u")
  3. Geen enkele bijverkoop of poging wat meer te verkopen. Blind opschrijven wat de klant vraagt.
  4. Slechte kwaliteit van het eten of drinken ("gaan we daarvoor uit eten, thuis is het veel beter").
  5. Een niet kloppende rekening ("daar gaan we dus nooooooit meer naar toe!").
Hoe kan je dit aanpakken?

Top 5 super effectieve horeca tips

  1. Heet de gasten persoonlijk welkom, stel jezelf voor (noem je naam) en beloof een fijne lunch of diner.
  2. Zorg dat gasten binnen 1 minuut hun drank kunnen opgeven en serveer dit meteen uit.
  3. Besteed op een leuke manier aandacht aan de kinderen.
  4. Benoem de bestelling bij het uitserveren.
  5. Neem de rekening stap voor stap door en laat deze beamen.

Het is bewezen dat deze tips direct geld opleveren!

Dé horeca training

Opzet Horeca training

De voorbereiding (intake)

  • gesprek met u over uw wensen, verwachtingen en gewenste resultaten na de training;
  • verdieping in uw horeca gelegenheid;
  • Mystery visit voor exacte beeldvorming;
  • plannen datum, tijden en welke deelnemers;
  • persoonlijke mail aan alle deelnemers met webintake;

Eerst trainen we het horeca personeel

  • het eerste contact en de verwelkoming: wat is onderscheidend;
  • contact maken aan de tafel: 3 sterke openingen;
  • 4 tips voor het eerste drankje en dooddoeners;
  • hoe maak je van een "We komen alleen wat drinken" gast, een eter;
  • de menukeuze en selling up: deze techniek werkt gegarandeerd en maakt jouw gasten blij;
  • het uitserveren als een pro: dit vergeet men nooooit meer;
  • het kijken of "alles naar wens is" en dan op de juiste wijze!;
  • de nagerecht vraag die zeker converteert!;
  • de rekening op de beste manier presenteren;
  • 22 tips die gegarandeerd jouw fooi verhogen;
  • hoe maak je het bezoek voor de gast tot een WOW! beleving;
  • het afscheid: zo komen zij zeker snel terug!
Zo de basis is gelegd, nu de borging!

De borging van de Horeca training

De eigenaren of het management

  • een korte en bondige training (max. anderhalf uur), hoe het getrainde te borgen en personeel te coaching voor blijvende resultaten;
  • visie, missie strategie: identiteit, wie zijn we eigenlijk en welke houding en welk gedrag hoort daarbij?
  • betrokkenheid creëren bij het personeel zodat men lang bij u wil blijven werken en waardevol is voor uw onderneming;
  • horeca overleg: op de juiste wijze het personeel inspireren;
  • coaching volgens de 4 juiste stappen;
  • directie, eigenaren en koks: zo verhoog je eenvoudig de WOW! beleving van uw gasten.
  • Tips en aanbevelingen. Wat is opgevallen en welke vaste succesformules zijn er voor de horeca.

Zie hier foto’s van de cursisten 

Hoe brengen ze het in praktijk

  • Aansluitend Training on the job, waarbij de trainer het personeel discreet observeert en bijstuurt waar nodig en nuttig. Afhankelijk van uw bezetting 2-3 uur.

Wat zijn de resultaten na drie maanden?

  • Na zo’n 3 maanden volgt een telefoongesprek of beter nog een opfrissessie. Hierin stellen we interactief vast wat men in praktijk brengt, wat de resultaten zijn en wat verbetering behoeft. De perfecte borging.

Zoals u ziet een zeer compleet pakket met een hoog rendement.

Uw resultaten van de Horeca cursus

  • personeel weet (nu) hoe het hoort en moet, een goed fundament voor uw bedrijfsvoering;
  • gasten voelen zich welkom, komen met plezier, komen vaker terug en vertellen het aan vrienden en kennissen;
  • uw omzet verhoogt drastisch;
  • de fooien verhogen met gemiddeld 110%.

Verhuurt u ook zalen voor feesten, partijen of bedrijven, klik van op zaalverhuur.

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten Tom

Ik nodig je uit

Een gedachte over “Horeca training

  1. Jongens, al weer een leuk (toneel)stukje, waar men naar mijn mening al erg veel van kan opsteken. Jullie maken de lezers nieuwsgierig en brengt ze in een stadium om de zojuist verworven kennis meteen uit te gaan proberen, (kijken of het werkt…) geweldig. Ik hoop voor jullie op veel respons. Groet van Kers.

Reacties zijn gesloten.