Reacties Telefoontraining

De trainer is altijd vrolijk en motiverend. Duidelijke opbouw, prettig om te volgen.
Diana.

Enthousiaste en goede en direct bruikbare tips.
Femke.

Jovialiteit, afwisselende college en recapitulatie van eigen verbeterpunten.
Franck.

Hij weet waar de knelpunten zitten, je hoort jezelf en anderen fouten maken en zo leer je continue!
Maaike.

Enthousiasme en positieve duidelijke feedback. Goede en herkenbare cases, ontspannen sfeer en ervaringen van anderen.
Laura.

Taalgebruik, rust, meedenkend.
Vincent.

Enthousiasme en positiviteit.
Ashnie.

Directe persoon. Feedback.
Monique.

Enthousiasme en power.
Connie.

Doortastend.
Lonneke.

Het opnemen op de band en het analyseren.
Marjolijn.

Vrolijk, scherp, duidelijk en goede voorbeelden.
Olivia.

Vrolijk, gezellig een zeer nuttig en leerzaam!
Jana.

Humor en cases.
Mathilde.

Hele nuttige training. Inhoudelijk goed, opgenomen gesprekken geanalyseerd. Veel geleerd en bewust geworden van wat wel en niet te zeggen. Tom is een aardige man en goede trainer die dingen goed uitlegt en mij de ruimte gaf om zelf bepaalde moeilijke situaties aan te pakken.
(naam bekend, omwille van de privacy niet vermeld)

Je steekt van zo'n een op een sessie nog veel meer op!
Renate.

Super goed, herkenbaar en confronterend.
Martijn.

We stellen drie vragen over de Telefoontraining

  1. Dit spreekt mij het meest aan in de training
  2. Deze training is een absolute aanrader, omdat
  3. Mijn totaalcijfer:

 

  1. Inhoudelijk goed, makkelijk te volgen.
  2. Trainer enthousiast is.
  3. 9.

Barbara de Zwart

  1. DE LSD techniek en commercieel sturende vragen.
  2. Je kan jezelf upgraden (niet op hetzelfde niveau blijven).
  3. 9.

Emily Poon

  1. Het wakker houden en enthousiasmeren.
  2. Je kan via oefeningen direct het zwakke punten c.q. verbeter/leerpunten laat zien.
  3. 8.

Ria van der Holst

  1. Leuke interactieve training waarbij Tom je humeur verschillende gesprekstechnieken bijbrengt.
  2. Je met jezelf wordt geconfronteerd en daardoor weet waar je aan moet werken.
  3. 8.

Fleur van Meyenfeldt

  1. Op een leuke en duidelijke manier veel leren in korte tijd. En zeer professioneel.
  2. Je op een leuke en duidelijke manier veel leert in korte tijd.
  3. 8.

Saffira Kroon

  1. Gesprekstechnieken, Telefoonetiquette, A1 t/m 5
  2. Je manier van werken hiermee verbetert. Professioneler overkomt/bent.
  3. 9.

Claudia Righi

  1. Duidelijkheid hoe een klant te overtuigen, Etiquette.
  2. Enthousiasme, schept veel duidelijkheid is leerzaam en makkelijk toe te passen in praktijk.
  3. 9.

Chantal Ravers

  1. De psychologische achtergronden van het gedrag van menen die iets willen aanschaffen. Hoe bepalend woordkeuze kan zijn.
  2. Het duidelijke /bruikbare/tips biedt. Inzichten.
  3. 8,5.

Lobke Sueters

Reacties Telefoontraining

Je klanten gaan met nog meer plezier met je bellen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.