Simone van Aubel – Gemeente Den Haag Invordering
Wat mij het meeste aanspreekt is de laagdrempeligheid waarmee je de leerstof brengt, het komt zo makkelijk *binnen*. Je hebt […]
Een berichttype voor je aanbevelingsen
Wat mij het meeste aanspreekt is de laagdrempeligheid waarmee je de leerstof brengt, het komt zo makkelijk *binnen*. Je hebt […]
Duidelijke uitleg met voorbeelden. 10.
Het herkennen van de koopbehoefte van de klant. 8.
Met overtuiging gebracht. 8.
Verkoop in één keer of nog niet! 9.
Tom! Super fijne en duidelijke aanpak, heel logisch – 10.
8B’s, analyseren klant en afsluittechnieken – 9
Geen agressieve verkooptraining maar vriendelijk en doelgericht klanten werven – 8.
Veel plezier gemaakt, duidelijk verhaal – 9
Goede training die als ervaren beurstijger goede adviezen meenam en meer uit de beurs te halen viel. Het welkom heten
“Tom heeft een zeer goede beurstraining voor ons team verzorgd. De training was erg praktijk gericht, waardoor het geleerde direct
Erg goed, korte en krachtige middagsessie waar ik na 3 maanden nog steeds mijn voordeel uit haal! Van te voren
Ik ben de (EC) executive counceling bij Tom Richmond gestart omdat ik als Commercieel Area Manager van een grote onderneming op weg was
De beurstraining was zeer nuttig. 7,5.
Tom Richmond luistert en legt goed uit. Ik voelde me gelijk op m’n gemak en heb veel geleerd en ook
“Een leuke training met een hands-on aanpak. Tom weet iedereen te enthousiasmeren voor het pitchen en verkopen. Met diverse werkvormen
“Ik heb bij Tom Richmond een 1 op 1 acquisitietraining gevolgd. Vooraf werd ik al door Tom gebeld om e.e.a.
We zitten in een stijgende lijn en hebben veel nieuwe klanten kunnen aantrekken en hierbij heeft jouw training een goede
Meer structuur in de verkoop. 8. Tom let op: je bent af en toe wel erg goed te verstaan ….
Het verschil tussen een kijker en een koper, open vragen stellen. 7,5.
Positieve en veilige omgeving om fouten te kunnen maken. 8.
Tom haalt meteen de spanning weg op een speelse wijze. 8.
Open sfeer. Ik heb van de cursus genoten. 8.
De interactie. Leuke interactieve training met een enthousiaste trainer. 8. De webpagina mag wat overzichtelijker.
Directe manier van communiceren – pro actief. 8.
Verkoopstructuur / het sneller komen tot de verkoop. 8.
Aanvoelen wat de klant wil. 7. Tom gaat af en toe wat te snel voor me.
Het enthousiasme en de interactieve houding binnen de training. 8.
Praktijkgericht, enthousiast en vertrouwelijk. 7.
Praktijkgericht, enthousiaste leermeester en dat alles vertrouwelijk is en blijft. 8.
Zeer leerzaam, leuke training veel inzicht in technieken van het telefoneren. 8.
Praktijkgericht. Enthousiaste leraar. Vertrouwelijke sfeer. 7.
Het is een hele leerzame training. Veel van geleerd. 8.
Veel van geleerd, Tom is duidelijk. 9!
De training is effectief omdat het een persoonlijke training is. Tom heeft veel praktijkervaring die zeer nuttig is. 10.
Enthousiasme, leuke voorbeelden en cases. 9.
Door de enthousiaste trainer en interactie een leerzame training. 9.
De training maakt enthousiast en is heel praktisch. 8.
Veel thumb rules die ik in praktijk kan gebruiken. Tom prikkelde ons goed om te DOEN en DURVEN. 8.
Deze training geeft concrete handvatten om acquisitie te verbeteren. 8.
Kennis van zaken. Enthousiasme. Gedegen voor iedereen / toegesneden op behoefte. 8,5.
Meteen valt op hoe je in het verleden gesprekken voerde met een klant en hoe je deze training in praktijk
Actieve benadering: je wordt gestimuleerd tot hardop denken en in praktijk brengen. 7,5.
De vele praktijkvoorbeelden en expressionele manier van cursus. 8-.
Confronterend en leerzaam: twee passen terug om ‘business as usual’ te ontleden. 8,5.
Praktijk gerichte training met veel enthousiasme. 8.
Het houdt je een spiegel voor wat je wel en niet doet bij acquisitie. 7,5.
Uitgebreide en intensieve training in een prettige setting. Middels oefengesprekken wordt heel duidelijk wat wel/niet werkt. De nadruk ligt op
Erg indrukwekkend eye opener Wat er in de praktijk dagelijks te zien is. Geeft je je goede handvatten om je
Heldere en gestructureerde training van Tom. Stapsgewijs zijn we door de materie heen gegaan met leuke oefeningen. Van andere trainingsdeelnemers
Een goede training met veel interactie. De beperkte omvang van de groep creëert een prettige sfeer en is ook prettig
Een salestraining die je weer helder maakt wat de do’s en dont’s in het acquisitie proces zijn. En je wordt
Theorie en praktijk. 8. Moest wel ff wennen aan Tom’s enthousiasme.
Enthousiasme. Kleinere groep werkt fijner. Dikke 10!
Voor elk type klant een antwoord. Vele salestechnieken. 8!
Enthousiasme waarmee Tom Richmond de training geeft. 8!
Ga beter en sneller verkopen. Ruimte voor discussie. 8,5.
Onze bouwmarkt klant waar we producttrainingen en de workshop Slim verkopen hebben gehouden staat met stip bovenaan. Het team is
Meer omzet met minder mensen, snellere afhandeling telefoongesprekken, zakelijkere medewerkers die klantgerichter te werk gaan.
We hebben met ons gastvrijheidsteam de horeca-training gedaan en hebben een top-avond gehad waarbij de info op een heldere en
Ik vond dat alles met zorg en nauwkeurigheid van jullie kant geregeld was, vanaf het begin tot het eind. Ook ik
Tom was op ons verzoek direct bereid en ook nog eens enthousiast om VMBO leerlingen van onze school te trainen
Tom bezit de ongewone vaardigheid om een o.a. kritische groep wetenschappelijke ondernemers op een luchtige wijze inzicht te geven hoe
Tom is een goede trainer, heeft onze gastvrouwen op een hoger plan getrokken. Training met een personal touch!
Zelfs met zo’n 60 vrouwen van het Haags Vrouwen Netwerk in een zaal is Tom in staat zijn mannetje te
Zelf heb ik meerdere trainingen van Tom mogen bijwonen. Medewerkers verlaten de training met nieuwe verkooptechnieken die bijdragen in hun
Er wordt op een duidelijke manier lesgegeven door Tom. Doordat hij de gesprekken opneemt en met terug luistert, hoor je
Tom Richmond is een gedreven en enthousiaste trainer die de lesstof op een begrijpelijke en leuke manier overbrengt. Het persoonlijke
Bedankt Tom, was erg gezellig en leerzaam. Ik ga dit in de praktijk brengen. Cijfer: 8.6!
Goed verzorgde en georganiseerde training. Veel geleerd. Ga zo door. Cijfer: 8!
Intensieve cursus. Enthousiast gegeven! Cijfer: 8!
In mijn huidige baan heb ik voor het eerst direct contact met klanten, en dit in mijn derde taal (NL).
Nuttige cursus, door Tom op een zeer enthousiaste manier gegeven. Veel geleerd over de manier waarop we communiceerden en hoe
Fantastische 1 op 1 training gehad. Persoonsgerichter kan niet. Op de juiste verbeterpunten werd dieper doorgegaan. Tom weet ook goed
Prima ervaring, Tom creëert een fijne sfeer. Ik heb erg veel aan deze training gehad vooral door zijn persoonlijke benadering
Duidelijke uitleg van de stof en zeer praktijk gericht. Tom heeft interesse in wat er binnen het bedrijf speelt, je
Leuke leerzame training. Tips zijn direct toepasbaar. Het geeft een hele andere kijk van hoe je het anders kan doen.
Professionaliteit als organisatie, telefoon etiquette, betere sales resultaten.
Dank je wel voor je vrolijke en dynamische manier van begeleiden. Mooi om te zien hoe je de regie strak in
Tom weet als geen ander blokkades te doorbreken en vastgeroeste gewoontes los te peuteren, waardoor innerlijke groei en ontwikkeling open
Wat mij heeft meeste heeft aangesproken is de hands-on training. 9.
“Een korte en krachtige verkooptraining waarmee je direct aan de slag kunt. Enthousiaste drukke trainer die je tot nadenken zet.
De praktische informatie maar zeker ook het enthousiasme van Tom. 9.
Er wordt op een duidelijke manier lesgegeven door Tom. Doordat hij de gesprekken opneemt en met z’n allen terug luistert,
Tom Richmond is een geweldige trainer die op een pakkende en moderne wijze mijn verkopers veel meer heeft leren verkopen.