Simone van Aubel – Gemeente Den Haag Invordering
Wat mij het meeste aanspreekt is de laagdrempeligheid waarmee je de leerstof brengt, het komt zo makkelijk *binnen*. Je hebt nooit een […]
Lees verderEen berichttype voor je aanbevelingsen
Wat mij het meeste aanspreekt is de laagdrempeligheid waarmee je de leerstof brengt, het komt zo makkelijk *binnen*. Je hebt nooit een […]
Lees verderDuidelijke uitleg met voorbeelden. 10.
Lees verderOngedwongenheid. 9.
Lees verderSpontane leuke training met humor. 9,5
Lees verderEnthousiasme. 7,5.
Lees verderHet enthousiasmeren.
Lees verderHet enthousiasme van Tom. 8.
Lees verderHet herkennen van de koopbehoefte van de klant. 8.
Lees verderMet overtuiging gebracht. 8.
Lees verderVerkoop in één keer of nog niet! 9.
Lees verderVeel leerpunten met een grap tussendoor – 8
Lees verder8B’s, korte en duidelijke uitleg – 9
Lees verderTom! Super fijne en duidelijke aanpak, heel logisch – 10.
Lees verderTom houdt je wel bij de les – 8,5
Lees verderHet enthousiasme van Tom – 9
Lees verder8B’s, analyseren klant en afsluittechnieken – 9
Lees verderGeen agressieve verkooptraining maar vriendelijk en doelgericht klanten werven – 8.
Lees verderVeel lol gehad en veel geleerd – 8
Lees verderVeel plezier gemaakt, duidelijk verhaal – 9
Lees verderDoelgericht – 9.
Lees verderGoede training die als ervaren beurstijger goede adviezen meenam en meer uit de beurs te halen viel. Het welkom heten en tevens […]
Lees verder“Tom heeft een zeer goede beurstraining voor ons team verzorgd. De training was erg praktijk gericht, waardoor het geleerde direct toegepast is […]
Lees verderErg goed, korte en krachtige middagsessie waar ik na 3 maanden nog steeds mijn voordeel uit haal! Van te voren telefonisch een […]
Lees verderIk ben de (EC) executive counceling bij Tom Richmond gestart omdat ik als Commercieel Area Manager van een grote onderneming op weg was naar een […]
Lees verderDe beurstraining was zeer nuttig. 7,5.
Lees verderTom Richmond luistert en legt goed uit. Ik voelde me gelijk op m’n gemak en heb veel geleerd en ook gelachen. 9.
Lees verder“Een leuke training met een hands-on aanpak. Tom weet iedereen te enthousiasmeren voor het pitchen en verkopen. Met diverse werkvormen en een […]
Lees verder“Ik heb bij Tom Richmond een 1 op 1 acquisitietraining gevolgd. Vooraf werd ik al door Tom gebeld om e.e.a. door te […]
Lees verderWe zitten in een stijgende lijn en hebben veel nieuwe klanten kunnen aantrekken en hierbij heeft jouw training een goede rol in […]
Lees verderZeer positief. Moderne en werkende verkooptechnieken. 9.
Lees verderIk vond alles leerzaam. Teamwork. 10.
Lees verderInternet aanpak, korting voorkomen. 8.
Lees verderKortingsklant en benadering internet. 9.
Lees verderHeel goed, je leert veel, goed voor je ontwikkeling als retail verkoper. 10.
Lees verderKorting en teambuilding. 9.
Lees verderDat ik meer structuur in de verkoop heb. 8.
Lees verderMeer structuur in de verkoop. 8. Tom let op: je bent af en toe wel erg goed te verstaan ….
Lees verderEfficiënter, meer verkoop. 7.
Lees verderHet verschil tussen een kijker en een koper, open vragen stellen. 7,5.
Lees verderWOW! Beleving. 9.
Lees verderHet enthousiasme van Tom. 7.
Lees verderPositieve en veilige omgeving om fouten te kunnen maken. 8.
Lees verderTom haalt meteen de spanning weg op een speelse wijze. 8.
Lees verderLeren begrip op te brengen. 7,5.
Lees verderOpen sfeer. Ik heb van de cursus genoten. 8.
Lees verderDe interactie. Leuke interactieve training met een enthousiaste trainer. 8. De webpagina mag wat overzichtelijker.
Lees verderDirecte manier van communiceren – pro actief. 8.
Lees verderBud – Hektec. 8.
Lees verderVerkoopgesprek (volgorde). 10.
Lees verderVerkoopstructuur / het sneller komen tot de verkoop. 8.
Lees verderModern praktijk gericht. 9,5.
Lees verderStructuur in je verkoopgesprek. 9.
Lees verderDe leuke manier van leren. 10.
Lees verderOefenen praktijk. 10.
Lees verderEnthousiasme van Tom + praktijkgerichtheid van de training. 9.
Lees verderAanvoelen wat de klant wil. 7. Tom gaat af en toe wat te snel voor me.
Lees verderDe sfeer en de trainer Tom + de lesstof. 8.
Lees verderHerhalen. 7.
Lees verderHet enthousiasme en de interactieve houding binnen de training. 8.
Lees verderPraktijkgericht, enthousiast en vertrouwelijk. 7.
Lees verderPraktijkgericht, enthousiaste leermeester en dat alles vertrouwelijk is en blijft. 8.
Lees verderZeer leerzaam, leuke training veel inzicht in technieken van het telefoneren. 8.
Lees verderPraktijkgericht. Enthousiaste leraar. Vertrouwelijke sfeer. 7.
Lees verderHet is een hele leerzame training. Veel van geleerd. 8.
Lees verderVeel van geleerd, Tom is duidelijk. 9!
Lees verderDe training is effectief omdat het een persoonlijke training is. Tom heeft veel praktijkervaring die zeer nuttig is. 10.
Lees verderEnthousiasme. 9.
Lees verderGoede structuur. 9.
Lees verderGoede training. 8.
Lees verderDuidelijk en veel gelachen. 8.
Lees verderHumor icm kennis. 8.5
Lees verderKorte en bondige uitleg. 8.
Lees verderEnthousiasme, leuke voorbeelden en cases. 9.
Lees verderDoor de enthousiaste trainer en interactie een leerzame training. 9.
Lees verderDe training maakt enthousiast en is heel praktisch. 8.
Lees verderEen energieke en inspirerende cursus. 8-.
Lees verderVeel thumb rules die ik in praktijk kan gebruiken. Tom prikkelde ons goed om te DOEN en DURVEN. 8.
Lees verderDeze training geeft concrete handvatten om acquisitie te verbeteren. 8.
Lees verderKennis van zaken. Enthousiasme. Gedegen voor iedereen / toegesneden op behoefte. 8,5.
Lees verderMeteen valt op hoe je in het verleden gesprekken voerde met een klant en hoe je deze training in praktijk kunt brengen. […]
Lees verderActieve benadering: je wordt gestimuleerd tot hardop denken en in praktijk brengen. 7,5.
Lees verderDe vele praktijkvoorbeelden en expressionele manier van cursus. 8-.
Lees verderConfronterend en leerzaam: twee passen terug om ‘business as usual’ te ontleden. 8,5.
Lees verderPraktijk gerichte training met veel enthousiasme. 8.
Lees verderHet houdt je een spiegel voor wat je wel en niet doet bij acquisitie. 7,5.
Lees verderUitgebreide en intensieve training in een prettige setting. Middels oefengesprekken wordt heel duidelijk wat wel/niet werkt. De nadruk ligt op prettige en […]
Lees verderErg indrukwekkend eye opener Wat er in de praktijk dagelijks te zien is. Geeft je je goede handvatten om je telefonisch verkoop […]
Lees verderHeldere en gestructureerde training van Tom. Stapsgewijs zijn we door de materie heen gegaan met leuke oefeningen. Van andere trainingsdeelnemers krijg je […]
Lees verderEen goede training met veel interactie. De beperkte omvang van de groep creëert een prettige sfeer en is ook prettig om met […]
Lees verderEen salestraining die je weer helder maakt wat de do’s en dont’s in het acquisitie proces zijn. En je wordt ook zelf […]
Lees verderTheorie en praktijk. 8. Moest wel ff wennen aan Tom’s enthousiasme.
Lees verderVerbeterde verkooptechniek. 8.
Lees verderEnthousiasme. Kleinere groep werkt fijner. Dikke 10!
Lees verderCoS 123, Herkenning klant, aanpak gesprek. 8.
Lees verderEnthousiasme. 9.
Lees verderInteractie/collega’s/enthousiasme. 8.
Lees verderDe trainer! Alle teksten direct toepasbaar. 10!
Lees verderVoor elk type klant een antwoord. Vele salestechnieken. 8!
Lees verderOntvangst en Tom Richmond. 8!
Lees verderEnthousiasme waarmee Tom Richmond de training geeft. 8!
Lees verderGa beter en sneller verkopen. Ruimte voor discussie. 8,5.
Lees verderOnze bouwmarkt klant waar we producttrainingen en de workshop Slim verkopen hebben gehouden staat met stip bovenaan. Het team is heel enthousiast. […]
Lees verderMeer omzet met minder mensen, snellere afhandeling telefoongesprekken, zakelijkere medewerkers die klantgerichter te werk gaan.
Lees verderWe hebben met ons gastvrijheidsteam de horeca-training gedaan en hebben een top-avond gehad waarbij de info op een heldere en herkenbare manier […]
Lees verderIk vond dat alles met zorg en nauwkeurigheid van jullie kant geregeld was, vanaf het begin tot het eind. Ook ik werd netjes […]
Lees verderTom was op ons verzoek direct bereid en ook nog eens enthousiast om VMBO leerlingen van onze school te trainen in persoonlijke […]
Lees verderTom bezit de ongewone vaardigheid om een o.a. kritische groep wetenschappelijke ondernemers op een luchtige wijze inzicht te geven hoe de zakelijke […]
Lees verderTom is een goede trainer, heeft onze gastvrouwen op een hoger plan getrokken. Training met een personal touch!
Lees verderZelfs met zo’n 60 vrouwen van het Haags Vrouwen Netwerk in een zaal is Tom in staat zijn mannetje te staan en […]
Lees verderZelf heb ik meerdere trainingen van Tom mogen bijwonen. Medewerkers verlaten de training met nieuwe verkooptechnieken die bijdragen in hun ontwikkeling, motivatie […]
Lees verderEr wordt op een duidelijke manier lesgegeven door Tom. Doordat hij de gesprekken opneemt en met terug luistert, hoor je jezelf aan […]
Lees verderTom Richmond is een gedreven en enthousiaste trainer die de lesstof op een begrijpelijke en leuke manier overbrengt. Het persoonlijke karakter van […]
Lees verderBedankt Tom, was erg gezellig en leerzaam. Ik ga dit in de praktijk brengen. Cijfer: 8.6!
Lees verderGoed verzorgde en georganiseerde training. Veel geleerd. Ga zo door. Cijfer: 8!
Lees verderIntensieve cursus. Enthousiast gegeven! Cijfer: 8!
Lees verderIn mijn huidige baan heb ik voor het eerst direct contact met klanten, en dit in mijn derde taal (NL). Een hele […]
Lees verderNuttige cursus, door Tom op een zeer enthousiaste manier gegeven. Veel geleerd over de manier waarop we communiceerden en hoe dit effectiever […]
Lees verderFantastische 1 op 1 training gehad. Persoonsgerichter kan niet. Op de juiste verbeterpunten werd dieper doorgegaan. Tom weet ook goed een spiegel […]
Lees verderPrima ervaring, Tom creëert een fijne sfeer. Ik heb erg veel aan deze training gehad vooral door zijn persoonlijke benadering onderscheid hij […]
Lees verderDuidelijke uitleg van de stof en zeer praktijk gericht. Tom heeft interesse in wat er binnen het bedrijf speelt, je voelt je […]
Lees verderLeuke leerzame training. Tips zijn direct toepasbaar. Het geeft een hele andere kijk van hoe je het anders kan doen. Leuke ideeën, […]
Lees verderProfessionaliteit als organisatie, telefoon etiquette, betere sales resultaten.
Lees verderDank je wel voor je vrolijke en dynamische manier van begeleiden. Mooi om te zien hoe je de regie strak in de hand […]
Lees verderDe humor waarmee Tom Richmond de cursus geeft.
Lees verderTom weet als geen ander blokkades te doorbreken en vastgeroeste gewoontes los te peuteren, waardoor innerlijke groei en ontwikkeling open staan voor […]
Lees verderWat mij heeft meeste heeft aangesproken is de hands-on training. 9.
Lees verder“Een korte en krachtige verkooptraining waarmee je direct aan de slag kunt. Enthousiaste drukke trainer die je tot nadenken zet. Met name […]
Lees verderDe praktische informatie maar zeker ook het enthousiasme van Tom. 9.
Lees verderGedrevenheid en enthousiasme van Tom. 10-!
Lees verderEr wordt op een duidelijke manier lesgegeven door Tom. Doordat hij de gesprekken opneemt en met z’n allen terug luistert, hoor je […]
Lees verderTom Richmond is een geweldige trainer die op een pakkende en moderne wijze mijn verkopers veel meer heeft leren verkopen. Dikke 10!
Lees verder