'De nummer één effectieve inspirerende praktijktrainer'.
Verkooptraining
Verkooptechniek voor winkelpersoneel, verdubbel minimaal je conversieslag!
Inleiding
Retail of winkelverkoop wordt er niet gemakkelijker op.
Internet rukt in vele branches op en maakt consumenten:
minder trouw
prijsbewuster
minder bereid naar hun vaste winkel te gaan
Klanten willen meer shoppen en sluiten zich meer af bij het winkel bezoek
Doel
Meer traffic genereren
Klanten in het eerste gesprek je product verkopen (zonder nadenken of verder kijken)
Het antwoord op: “Op internet kost die zoveel!”.
Inhoud (afhankelijk van de branche)
Hoe winnen we de strijd om de shoppende consument in 2011 e.v.? Gouden tips.
Hoe genereer je traffic? Tips en structuren.
De succesvolle en directe manier van aanspreken zonder het eeuwige: ”Nee dank u, ik kijk maar even rond …”.
Het verkoopgesprek van routine en monoloog, naar dialoog; in drie VERPLICHTE Commercieel Sturende vragen naar een effectieve verkoop.
Hoe gaan we om met de DorpStraatShopper?
Hoe realiseren we heel eenvoudig Selling Up?
Kennisdiefstal: hoe stop je hiermee?
Kort en bondig overtuigen in 4 stappen. De Begeerteberg.
Je prijs eenvoudig vasthouden. Wat is het antwoord op “te duur”?
Korte metten met internetten en omgaan met de KiesKeurigKijker: “Op internet kost die zoveel!”.
De kortingsvraag: nu zijn wij aan zet!
Afsluittechnieken: opwekken van koopsignalen, omgaan met stilte en natuurlijk de bekende afhouders als: “Ik kijk nog even verder” en “Ik ga met de baas overleggen”. Hoe sluit je toch af?
Bijverkoop op een volstrekt natuurlijke manier.
Klachtenbehandeling als een klantentrouw verhogend instrument.
Actieve nazorg als klantentrouw verhogend instrument. Hoe passen we nazorg, resales en referenties toe?
De aanpak
Eerste een kort gesprek met MT over uw doelstellingen