Unieke samenwerkings argumenten

Waarom kiezen voor Richmond Training?

Er zijn ruim 3.000 bureaus in Nederland werkzaam. Aan u de taak om de juiste keuze te maken. Hier ziet u vast enige argumenten waarom u voor Richmond Training kiest. Voor meer info kunt u ons bellen. Van lezen naar dialoog (06 54 788 330). Belt u ons?

Waarin onderscheidt Richmond Training zich?

Uw trainer, Tom Richmond

  1. Enthousiasme: het meest gehoord op de evaluaties. Echt en inspirerend enthousiasme waardoor de deelnemers zin krijgen aan de slag te gaan. Een dosis positieve energie gaat u en uw medewerkers overspoelen.
  2. No-nonsense en puur praktisch: we trainen dat wat nodig en nuttig is, modellen zijn mooi wanneer ze eenvoudig te gebruiken zijn.
  3. Gemeten: meten is weten, zie verder performance indicatoren.
  4. Eigen praktijk: in de training krijgen de deelnemers hun eigen praktijksituaties (casus, casi, casussen) waarmee we de vertaalslag al in de training maken.
  5. Duidelijk: kort en bondig uitleggen. Inzicht geven in de consequenties van gedrag en vaardigheden verhoogt het onmiddelijke begrip.
  6. Didactisch oké: regelmatig bijgeschoold in moderne inzichten hoe volwassenen optimaal leren. O.a. Bob Pike Group, Jim Smith jr, Karin de Galan, enz. Trainer sinds 1989.
  7. Coördinator van de intervisie Werkgroep Commerciële Trainers van de beroepsvereniging NVO2. Gaat confronterend en respectvol om met de deelnemers, waardoor zij hun verbeterpunten met plezier zien.
  8. Transferborging: of te wel, hoe zorgen we ervoor dat de deelnemers het nieuwe aangeleerde gedrag blijven toepassen? Vier unieke stappen zorgen daarvoor. Persoonlijke aandacht voor de deelnemers (bijv. een verjaardagskaart) waardoor de cursisten jaarlijks aan de training worden herinnerd. Allen ontvangen op de laatste dag een praktische attentie, voor een nog weer hogere beklijving.
  9. Top-down: 85% van de fouten zijn systeemfouten. Dus we beginnen bij de directie om processen te optimaliseren. Daarna volgt de ´werkvloer´.
  10. Interactief: Volgens David A. Kolb leren wij op vier manieren. Hij onderscheidt vier leerstijlen.
    • Mensen leren door te doen of te ervaren (doeners)
    • Mensen leren door waar te nemen en te overdenken (dromers)
    • Mensen leren door analyse en denken (denkers)
    • Mensen leren door actief te experimenteren (beslissers)
  11. Dubbele resultaten: garanderen kan natuurlijk nooit, dit beloof ik u, wanneer u het getrainde in praktijk brengt, haalt u dubbele resultaten. In vrij te besteden werk-privé tijd, omzet, financieel resultaat, enz.

Materiaal

  • Professionele en overzichtelijk werkmap, ook voor linkshandigen, op maat gemaakt, handouts met de belangrijkste leerpunten duidelijk op een rij zorgen ervoor dat uw medewerkers optimaal leren. Dit is inmiddels vervangen door nieuwe vormen.
  • Een zeer gestructureerde aanpak, vanaf voorbereiding tot en met nazorg, waardoor uw succes verzekerd is.
  • Voor de model- en oefengesprekken maken we indien nodig en nuttig gebruik van telefoon- en videoapparatuur.

Kijkt u vooral bij reacties en leest u wat onze deelnemers van de trainingen vinden. Zij hebben het tenslotte meegemaakt.