AcquisitieB2BCommunicatieGiantHorecaInspiratieKlantenserviceOndernemersReceptionisteRetailTelefoontrainingUncategorized

Zorg voor een WOW! beleving bij jouw cliënten.

Hoe bezorg je jouw klanten een WOW! beleving en maak je 1 fan per dag.

Management: geef je het goede voorbeeld?

Wow! beleving

Het lijkt zo eenvoudig maar op verjaardagen hoor je meer missers dan toppers. Vele retailers en b2b leveranciers houden zich angstvallig aan regeltjes en voorwaarden. In deze snelle tijd zul je meer moeten doen om vloggers en social media voor je te winnen.

Wat kun dan doen? 'Gewoon'. Beloof niet te veel (verkopers!!!) en overtref zo eenvoudiger de verwachtingen. Hoe? Kijk verder.

Voorbeelden van een WOW! ervaring:

  • jouw voornaam op de Starbucks koffiebeker;
  • overlever, dus lever meer dan men van je verwacht;
  • kom op tijd;
  • laat weten in welk tijdblok van 15 minuten je komt;
  • geef de lease auto voor een testrit vrijdagmiddag mee laat deze maandagmorgen retourneren;
  • doe niet moeilijk met ruilen;
  • bel op zonder iets te willen verkopen, puur belangstellend;
  • ontvang buiten de kantooruren klanten;
  • bel na het uitleveren om te vragen of alles naar wens is verlopen;
  • bel een maand voor de garantie verloopt om te checken of alles nog in orde is;
  • organiseer klanten avonden die er echt toe doen;
  • en nog veel meer.

Hoe verzorg jij de WOW! beleving? Laat die van jou achter bij de reacties.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.