Acquisitie training

Nieuwe klanten winnen met deze super Acquisitie training

Wil jij soepel nieuwe klanten verwerven?

"Leuk en spannend en deze acquisitie training maakte mij commercieel veel sterker en ik haal nu gericht

Ben jij ook blij met de tips van Pitch als de brandweer en Stuur niks op! De DMU vraag is wat complexer en die ga ik voor je beantwoorden in de Acquisitie training. Ik beloof jou of jouw verkopers een geweldige leerzame training met als resultaat gericht en effectief nieuwe klanten winnen.

Doe je mee of laat je jouw mensen meedoen?

Wil je een in-company training?: klik dan op een van de button en vul jouw gegevens in, ik bel je, Tom Richmond

Waarom deze training?

Wanneer je in de verkoop zit, is acquisitie een belangrijk onderdeel van jouw taken. Het benaderen en binnenhalen van nieuwe klanten. Geldt dat ook voor jou? Lees dan verder over de meest effectieve acquisitie training.

Nieuwe klanten binnenhalen is een vak apart. Het vereist moed (je weet niet hoe ze reageren), je weet niet wat te zeggen (als je ongetraind bent), wat is je doel en vooral: hoe zorg je dat jouw gesprek effectief is en er geen onnodige acties volgen (buitendienst die voor Jan met de korte achternaam naar de prospect toe gaat).
 
Kortom: absoluut zeer zinvol hier op te trainen.

En leer hoe je strategisch, slim en gestructureerd nieuwe business binnenhaalt.

Hoe kom je op een systematische en effectieve wijze aan nieuwe klanten? In deze training leer je dit alles. Op de bekende praktische wijze van Richmond Training. Voor wie meer nieuwe klanten wil binnenhalen en dat via een continu systeem.

 

Hoe ziet de Acquisitie training er uit?

Inhoud, doelgroep en achtergrond

Programma - wat ga je leren?

  • marketing: wie zijn onze klanten en vooral: hoe kom ik in contact met ze;
  • wat is de meest effectieve manier voor continue acquisitie, met de AVG in het achterhoofd en alles Strategisch en Slim aanpakken de meest succesvolle wijze van nieuwe cliënten blij kunnen maken;
  • voorbereiding op het eerste gesprek per telefoon, hoe kom je achter de contactpersoon;
  • hoe kom je vlotjes langs de telefoniste in 3 simpele stappen;
  • de management assistente: hoe maak je vrienden en kom je bij je contactpersoon? 5 logische stappen. Het antwoord op “waar gaat het over?”;
  • de enige elevator pitch die wel werkt, volg deze 4 stappen en je krijgt je bezoekafspraak;
  • krachtig overkomen vanuit DER, laat niet met je sollen;
  • the Challenger sale bij de cold call: dit wordt knallen;
  • hoe zorg je ervoor dat je afspraak zinvol wordt, een kijkje het de meest relevante commerciële parameters: de 8B’s.

Voor wie is deze training?

De acquisitie training is voor allen wiens het taak het o.a. is om nieuwe klanten te werven. F2f of telefonisch.

  • account executives
  • account managers
  • acquisitie
  • adviseurs
  • advocaten
  • binnendienst verkoper
  • commercieel directeur
  • dga (directeur groot aandeelhouder)
  • new business
  • ondernemers
  • onderzoekers
  • sales managers
  • verkopers
  • zzp’ers

Niveau van de training.

De acquisitie training stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startende verkoper dan krijg je andere tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je langer in de verkoop zit.

In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de acquisitie training zeker haalt.

 

tom richmond richmond training acquisitie training

Wanneer, €, waar en hoe laat?

Wat is de investering?

De investering is slechts €497 ex. 21% btw, inclusief:

  • webintake
  • catering de hele dag
  • wifi
  • samenvatting vooraf zodat we meer tijd hebben om te oefenen
  • telefoon na drie maanden om jouw vorderingen en eventuele vragen te beantwoorden
  • certificaat

Locatie

Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft

Zie de route en verdere info.

Werktijden

Ik ga slim met jouw kostbare tijd om, dus je rijdt na de files!

11.30 uur ontvangst
11.58 - 19.00 training

Met lunch en snack voor vertrek.

 

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten

Ik nodig je uit Tom

Deelnemers

De maximale groepsgrootte is zes (!) deelnemers, dus je krijgt voldoende de kans om jouw specifieke vragen te stellen en vooral: te oefenen met prospectgesprekken, waardoor je de vertaalslag naar jouw praktijk meteen maakt.

Na deze Acquisitie training

  • bel jij fluitend naar prospects, want je weet wat en hoe te zeggen en kent reacties;
  • kom je soepel langs de telefoniste;
  • krijg je meteen een klik met de management assistente die jou met plezier verder helpt;
  • krijg je een authentiek gesprek met jouw prospect, zie je kans hem of haar te prikkelen en een zinvolle bezoekafspraak te maken.

En nog veel meer.

Stuur niks op!

by Tom | 1 maart 2018 | Acquisitie, B2B, Ondernemers, Verkooptraining
Stuur niks op! Accelereer jouw geloofwaardigheid en conversie Als...
Lees verder

Pitch als de brandweer

by Tom | 14 februari 2018 | Acquisitie, B2B, Inspiratie, Ondernemers, Verkooptraining
De meest overtuigende en juiste Elevator pitch 4 stappen...
Lees verder

Wat vertellen voeten?

Gisteravond gaf ik een salespresentatie. De receptioniste Daniëlle ontving...
Lees verder

Retail verkooptraining: Wat doe jij met E-mail Marketing?

by Sjoerd Richmond | 26 september 2014 | Acquisitie, Inspiratie, Retail
Tegenwoordig hebben we zoveel Social Media om ons heen...
Lees verder

B2B verkooptraining: Zo kom je slim aan prospects

by Tom | 23 april 2014 | Acquisitie, B2B
De meest effectieve manier om aan prospects te komen?...
Lees verder

Succesvol onderhandelen? Draag rode kleding.

by Tom | 30 maart 2011 | Acquisitie, B2B, Communicatie, Retail
Mensen die rode kleding dragen presteren beter bij een...
Lees verder

2 gedachten over “Succesvol onderhandelen? Draag rode kleding.”

  1. Leuk stukje. Het is absoluut waar, het werkt echt. Mensen onthouden je ook langer als je iets roods draagt.
    Rood is ook de kleur van de liefde…. dus wellicht wordt je “tegenstrever” wel een beetje verliefd op je als je iets roods draagt. Daarom geeft hij of zij dan eerder toe. Om te “behagen”.
    En die rode onderbroek van jou Tom, nee daar ben ik niet zo in geïnteresseerd. Alvast een mooi 2016 gewenst en denk om rode vuurpijlen. Die zijn het gevaarlijkst!

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Scroll naar boven