Praktische info over jouw acquisitie training

Hartelijk welkom op jouw acquisitie training

Strategisch en Slim nieuwe klanten werven

Hartelijk welkom op jouw acquisitie training. 

De opzet is eerst een – intensieve training met oefenen – en daarna ga jij indien mogelijk en wenselijk ‘aan de bak’ en echte prospects (mogelijke klanten) bellen. Om het rendement hoog te maken is jouw voorbereiding zeer belangrijk.

Het lijkt veel maar als het goed is weet jij de meeste antwoorden al, zo niet, heel belangrijk dat je die krijgt. ‘Zomaar’ koud bellen is niet van deze informatie tijd en komt niet sterk over.

Succes met jouw voorbereiding.

Datum

Woensdag 16 oktober

Werktijden

Ik ga slim met jouw kostbare tijd om, dus je rijdt na de files!

11.30 uur ontvangst (vanaf, we beginnen - natuurlijk - stipt op tijd)
11.58 - 19.00 training

Met een gezonde lunch en een snack voor vertrek.

Locatie en vervoer

Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft

  • Kom je met de auto? Gratis parkeren voor de deur.

Route naar Richmond Training Delft | Welkom

  • Kom je met de trein? Laat me dat weten, want dan ik haal je persoonlijk op bij Station Delft-Zuid.
    • Je kunt me bij eventuele vertraging bellen, dus handig als je mijn mobiele nummer bij je hebt: 06 54 788 330.
    • Uiterlijk 11.08 uur rijden wij naar de trainingslocatie voor het croissantje, wees dus a.u.b. op tijd. 
  • Kom je met de tram? Lijn 1 brengt je op 5 minuten lopen. Zie Route naar Richmond Training.

Voorbereiding

  • gesprek met je leidinggevende en HR (personeelszaken) om je doelstellingen te bespreken en vast te leggen;
  • Vraag aan minimaal 12 klanten/cliënten wat hun grootste pijn was voordat zij met jullie gingen samenwerken (overleg vooraf met je leidinggevende).
  • Idem wat hun grootste winst of voordeel is in samenwerken met jullie diensten/producten.
  • Idem bij welke organisaties zij jullie kunnen aanbevelen. Vraag hen ook jou te willen introduceren.
  • Vraag aan jouw collega’s:
    • Welke problemen jullie oplossen voor jullie klanten (pijnvraag).
    • Welke klanthaakjes (aanleiding om te bellen, bijv. netwerk, vergelijkbare organisatie, enz.) zij gebruiken in prospect contacten.
    • Wie allemaal verantwoordelijk zijn voor de besluitvorming (DMU – decision making unit).
    • Wie budget of financieel verantwoordelijk zijn.
    • Welke planningen organisaties hanteren (hoe lang duurt dit proces en waar is het afhankelijk van).
    • Wie jullie belangrijkste concurrenten zijn en wat hen onderscheidt.
    • Wat jouw organisatie onderscheidend maakt.
  • Zorg dat je minimaal 12 (meer is handig) beladressen kant en klaar hebt (lijkt veel maar tijdens het bellen gaat het hard: in vergadering, vakantie, buiten de deur, enz.):
    • Naam organisatie
    • Telefoonnummer
    • Wie moet je hebben
    • Website bekeken
    • Pijnvraag/klanthaakje/Leitmotiv paraat
    • En uhh … natuurlijk een mobiele telefoon

Tijdens het bellen werken we met de Elevator pitch.

Wil je bij de comments jouw belangrijkste doelstellingen opschrijven?

Als niet alles lukt, geen punt, hoe meer je af krijgt hoe beter.

That’s it!

Tot slot

Mocht je wat voor vraag dan ook hebben bel me, dan beantwoord ik die. Tot snel, Tom Richmond  015 257 6515 / 06 54 788 330tom richmond verkooptraining

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.